فاطمه زهرا و زینب خانمفاطمه زهرا و زینب خانم، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 1402 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قل اول، قل دوم

پر شور ترین چیز در زندگیم دعای مادرم بود

نقاشی سه سالگی من و آبجی

1390/9/1 19:51
نویسنده : ا.م.ع
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام امروز میخوام نقاشی من و آبجی وقتی سه سالمون بود کشیدیم رو نشونتون بدیم

 

 

 

اگه میخوای عکس من و آبجی هم تماشا کنید اینجا رو ادامه بدین......

 

 

اینم عکس من و آبجی هست که داریم دکمه لباس باباجون رو می بندیم نیشخند

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان یاس
1 آذر 90 21:20
خیلی شیرین هستید مثل مربای صبحونه اگه من اونجا بودم یک لقمه تون میکردم خدا حفظتون کنه راستی میدونستید خدا دعای شما رو سریع جواب میده برای مامان یاس دعا کنید حالش خوب نیست برای نی نیش نگرانه یا زهرا...
dp
1 آذر 90 21:30
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .
جغله كوچولو
26 آذر 90 16:02
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.
مامان بیتا
1 بهمن 90 19:19
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
نی نی های حاجی
25 بهمن 90 19:25
´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““ ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨“\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( “,¨¨¨¨_)--“--“------/_. این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه! . .*******************