فاطمه زهرا و زینب خانمفاطمه زهرا و زینب خانم، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 1402 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

قل اول، قل دوم

پر شور ترین چیز در زندگیم دعای مادرم بود

شنبه 28 آبان 90

1390/8/28 19:51
نویسنده : ا.م.ع
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز واسه ما روز خوبی بود آخه صبح به موقع پا شدیم لباس مدرسمونو خودمون پوشیدیم بابایی ما رو برد تلویزیون! البته تلویزیون سیما نه ها تلویزیون خصوصی البته تلویزیون خصوصی هم نبودا پنجره اوپن آشپزخونه بود نیشخند

اول زینب خانم رفت تلویزیون آقا مجری(بابایی) باش مصاحبه کرد.

اسمت چیه: زینب

چندسالته؟ : 4 سال

کلاس چندمی؟ : پیش دبستانی

دوم نوبت من شد رفتم تلویزیون آقامجری پرسید:

اسمت چیه؟: فاطمه زهرا

چندسالته: 7 سال

کلاس چندمی؟ : سوم

دو دو تا؟ نیشخند

خب همش الکی میگفتیم دیگه واسه خنده بود نیشخند

بعدش عزیز(مامان مامان جون) اومد خونمون تا دید ما لباسامونو پوشیدیم گفت آفرین....

آخه بعضی وقتا دیر از خواب پامیشیم و یه هفته در میون عزیز ما رو میبره پیش دبستانی بعضی وقتا هم بابایی همراهمون میاد آخه بابایی و مامان جون باید صبح زود برن سرکار.

امروز توی پیش دبستانی به خانم معلممون سلام کردیم، به حرفاش گوش کردیم، صبحونمونو کامل خوردیم با دوستامون بازی کردیم برگشتیم خونه ناهارمونو کامل خوردیم الانم بابایی میخواد ما رو تشویق کنه برامون سی دی آرین بذاره. آرین یه شیطونک داره هروقت کار بد می کنیم جایزمونو از آرین پس میگیره نمیذاره کارتون تماشا کنیم و بازی کنیم گریه ولی خب امروز بچه خوبی بودیم الان باباجون میخواد برامون آرین بذاره چون کارخوبی کردیم شیطونکو شکست میدیم از خود راضی

یادم رفت بگم من و زینب یا من و فاطمه زهرا یه نقاشی از بابا و مامان کشیدیم اینجا میذارمش ببینید

نقاشی زینب خانم

 

خب ما دیگه بریم باید با آرین بازی کنیم

فعلا بای بایبای بای

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان یاس
1 آذر 90 21:18
سلام خب اول بگم خانم کوچولوها خیلی شیرین هستید وخوشحالم که باتون آشنا شدم ولی انصافا بابای این شکلیه من به کسی نمیگم که بابایی را شبیه کی کشیدین ولی خیلی قشنگه مواظب خودتون باشین راستی اصلا متوجه نوع ادبیات وزبان شما نازنین ها نشدم ولی هرچی بود تحسین برانگیزه
ساعت نیک
8 تیر 96 10:02
سلام من خیلی کنجکاو هستم بدونم چی به درد بچه م می خوره. شما چه طور؟