فاطمه زهرا و زینب خانمفاطمه زهرا و زینب خانم، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگمونوبلاگمون، تا این لحظه: 1402 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

قل اول، قل دوم

پر شور ترین چیز در زندگیم دعای مادرم بود

مدرسه ها

1398/7/20 13:53
نویسنده : ا.م.ع
250 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون دوباره مدرسه ها باز شد دوباره حال هوای منم عوض شد خدایا شکرت .

بچه های مدرسه رو که میبینم از خجالت آب میشم چون اصلا نه خداحافظی چند ماهرو دوست ندارم و نه سلام علیک پس از چند ماه رو خیلی کسل کنددس .

ولی خوب همه اینا یه روزه خاطره ای میشه برای خودش . یه روز میشیینیم  کنار هم و از خاطرات مدرسه و دوران کودکی تعریف می کنیم جالب میشه اون لحظه بزنی زیر گریه 😁😁😀😀😀😀

ولی خیلی بده آدم باید قدر این روزا رو بدونه چون ممکنه دیگه راهی برای برگشت و جبران کارا نباشه.😶😶😔چقدر بده حاله موقعی که همه ی این  خاطرات و با ناراحتی تعریف کنیم و حالا که حالا است هیچ وقت دیر نیست برای جبران اشتباهات ممکنه خطایی ازمون سر زده باشه که دوستمان و  ناراحت کردیم بهتره عذر بخواهیم تا یه خاطره ی بد تبدیل به یه خاطرات خوب بشه . ولی خودم از سال نهم بدم میاد بخاطر درستش نیست دوستاندارم از بچه های مدرسه دل بکنم آخه همینجوریشم دلم برای بچه های نهم پارسال تنگ شده فقط مونده امسال هم تموم بشه و دلم برای نهمی ها تنگ بشه از همه بدتر سال دیگه که خودمون نهمی هستیم از هم پراکنده بشیم 😔😔😔😭😭😭فکرشو حالم و بد میکنه .😑😶😑😶😑😑😑😑😶😥آخه میتونید چیه یه کم دل نازکم ☺️☺️ باید عادت کنم دیگه ولی بدیش اینکه نه هنوز عادت کردم که به خودم بگم کلاس هشتمی نه به هشتمی های پارسال بگم نهمی 😊😊

پسندها (15)

نظرات (5)


20 مهر 98 17:10
اشکالی نداره منم وقتی مدرسه م رو عوض کردم ملیکا بهترین دوستی که وقتی با هم یه تفاوتی میرسیدیم سریع هم رو میبخشیدیم 😢
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 مهر 98 13:55
سلام. من وبلاگ شما رو دنبال کردم اگر خواستید دنبالم کنید
ا.م.ع
پاسخ
حتما عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
5 آبان 98 11:14
💗💗💗
ا.م.ع
پاسخ